Saturday 21 April 2012

Melbourne Museum

Sabtu, 7 April 2012


Tarikh yang sama pegi tengok Titanic. Sebenarnya memang plan nak tengok Titanic, since IMAX adalah satu bangunan je dengan Melbourne Museum, kenapa tak amik peluang untuk merayap dalam museum terlebih dahulu. Kih kih. En. Hubby cakap kalau student dapat tiket free je. Kalo tak kene bayar 10Aud. Huhu, aku pun mencuba nasib memberi student card aku . Tak sangka betul, walaupun student card luar dari OZ tetap diterima. Yeay! Bole masuk free dan keluar masuk ikut sesuka hati sepanjang hari. Jom layan pics.


Ok, jom masuk museum

 Ni la bangunan dia, sangat canggih bangunan ni sampai aku rasa macam bukan bangunan. Dinding dia semua kaca. Cantik kan?

Masuk2 je jumpa rangka ikan paus ni..sangat besar tahap gaban. Huhu. Impress. Aku tak pernah tgk rangka ikan paus secara live

Aku tkleh snap pic T-Rex sebab terlalu besar hehe. Jadi aku snap pic burung apa tah ni


Sangat frust sebab tkleh upload banyak pic. Aku buat sambungan next entry. Nak pi memasak jup heheheh


3 comments:

  1. Masak sup tulang ikan paus pulak.. Hehehe..p

    ReplyDelete
  2. weh, man kalo aku masak tu aku bagi kat ko ye?. 5 tahun kenyang. konfem!. ko tak payah makan nasi dah. jimat tuu.. hahhaha :p

    ReplyDelete
  3. gua tengah bayangkan kari kepala paus.. hahaha..

    ReplyDelete